روغن حجم دهنده اندام Yooden
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ویژگی های روغن حجم دهنده بدن Yooden

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد داشتن اندامی زیبا و متناسب است. به ویژه بسیاری از بانوان در این زمینه دغدغه مند بوده و در پی راهکار هایی برای افزایش حجم اندام های خود هستند. برای مثال با جراحی های زیبایی این هدف را دنبال می کنند که البته بیشتر عوارض جانبی آن گریبانگیر افراد شده و مشکل ایجاد می کند. آقایان نیز عموما در رابطه با اندام های تناسلی خود این دغدغه را داشته و دنبال راهکاری برای افزایش سایز آلت تناسلی خود هستند.  روغن حجم دهنده بدن Yooden انتخابی موثر برای موارد مذکور بوده و در ادامه ویژگی های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

این روغن خراطین یک انتخاب بسیار کاربردی برای افزایش حجم اندام های بدن محسوب می شود. کاربرد آن برای بانوان در افزایش حجم  لب، سینه و باسن است و در صورتی که مصرف آن به صورت صحیح و البته مدوام انجام پذیرد، سایز دلخواه را در اندام ها به دنبال خواهد داشت. برای آقایان نیز این محصول گزینه ای اثربخش بوده و حجم آلت تناسلی را به میزان دلخواه افزایش می دهد. در ادامه نکاتی که باید در هنگام مصرف محصول در نظر گرفته شود، ذکر می شود. 

پیش از مصرف پوست قسمت مورد نظر باید کاملا شست و شو داده شده، خشک شود. ۳ تا ۵ قطره از ترکیب باید تا زمان جذب کامل توسط پوست ماساژ داده شده و به صورت روزانه تکرار شود. این روغن برگرفته از خراطین و کنجد است؛ افراد پیش از استفاده باید از عدم حساسیت به ترکیبات محصول اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مصرف آن کنند. در صورتی که پس از مصرف، فرد متوجه بروز علائم حساسیت مانند خارش و قرمز شدن پوست شود، باید سریعا محل تماس با ترکیب را با آب خنک شست و شو دهد.  استعمال خارجی و از تماس آن با چشم و یا زخم های باز جدا خودداری شود.





:: برچسب‌ها: روغن حجم دهنده , خرید روغن حجم دهنده , خرید روغن حجم دهنده Yooden , قیمت روغن حجم دهنده Yooden ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: